Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 159 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 15 16 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
.Матеріали з ДПА -2016 розміщені на методичному порталі у розділі " Нормативні документи " |
«Всім серцем любіть Україну свою і вічні ми будемо з нею…»
- ці глибокі за змістом слова стали ключовим гаслом на Форумі педагогічних ідей, який презентував одну із форм методичної роботи з учителями фізики та астрономії, географії та економіки, шо відбувся 5 лютого 2016 р. в приміщенні Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1. Нові підходи до роботи з педагогічними кадрами – один із напрямків діяльності методиста з фізики, астрономії, географії та економіки комунальної установи «Борщівський РМК» М’ялковської О.Я., оскільки життя вимагає інтелектуально - розвиненої, толерантної особистості, відкритої щодо демократичних змін у національному та міжнародному вимірі. Провідна роль у формуванні такої особистості належить освітянській галузі . Форум як ланка передавання досвіду з метою підтримки нових ідей, форм, методів та принципів у викладанні предметів, популяризації педагогічних здобутків, виконання основних завдань навчання і викладання - саме такий зміст викладено в Положенні про Форум педагогічних ідей. Проведений серед учителів фізики, астрономії, географії та економіки нашого краю, він продемонстрував нову форму обміну досвідом - пошук найкращих моделей уроків, новинок у педагогічній діяльності, що відповідало і багатозначному трактуванню слова форум (гурт, банк, збори, площа , інтернет-ресурс) - так багатогранно були презентовані педагогічні здобутки освітян району в секціях « Фізика», «Астрономія» , «Географія», « Економіка». Довільний вид показу проектів, досліджень, методичних розробок, відеоматеріалів свідчить і розкриває суть ідеї, пошуку вчителя-предметника, що створює атмосферу відкритості, доброзичливості, демократичності між учасниками цього проекту. Свою любов до України, до рідної землі через заходи, які сприяють поширенню ідеї єдності країни через краєзнавчий принцип навчання і викладання, вміло реалізували у своїх виступах учителі географії Борщівський В.С. - «Організація туристсько-краєзнавчої роботи з учнями як чинник підвищення якості географчної освіти»(Борщівська ЗОШ І-ІІІст.№1), Шупенюк О.В. - «Природні та етнографічні багатства с.Ниври» (Ниврянська ЗОШ І-ІІ ст.), Щур Л.М. - «Краєзнавчий підхід як метод практичної спрямованості у викладанні географії» (Королівська ЗОШ І-ІІІ ст.), які презеньували номінацію «Географія».
Номінацію «Фізика» представили вчителі фізики -Семаник В.Я. - у монографії «Використання кейс- методу у навчально-виховному процесі»( Вовковецька ЗОШ І-ІІ ст); Бандура О.П. - «Збірник задач з фізики «Українознавчі задачі для учнів 7-8 кл.» ( Пилипченська ЗОШ І-ІІ ст.); Ющишин О.Д. - «Енергозберігаючі технології в умовах сучасної школи» (Скала-Подільська ЗОШ І-ІІ ст.); Кисілюк М.О.,Босий І.М. - «Фізичні прилади із власної майстерні» (Мельнице-Подільська ЗОШ І-ІІІ ст.).
Номінація «Астрономія» була модерована посібником «Історія астрономії» ( додаток до підручника з астрономії ), який є не лише ілюстрацією до тем , але й електронною версією з відповідниками у пошукових мережах. Цю масштабну роботу показав Семаник В.Я. (Вовковецька ЗОШ І-ІІ ст.).
Музичний супровід Форуму педагогічних ідей здійснили представники Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 учениця 6 класу Лук’янчук Руслана, вчитель музики Михальчук І.П., заступник директора щколи з виховної роботи Сиротюк М.В. Обговоривши актуальні питання освітянській галузі в секціях « Фізика» , «Астрономія», «Географія», « Економіка», з метою поширення педагогічних ідей учасники форуму прийняли резолюцію, яку розмістили на сайті вчителів фізики та географії Борщівщини.
Підсумки Форуму підбило журі . Усі роботи, без винятку, були підготовлені в дусі патріотизму, із збереженням та примноженням педагогічних ідей заради виховання патріотичного покоління , розбудови та єдності нашої держави. За рішенням журі, за високий професіоналізм, популяризацію власних педагогічних здобутків учителів –предметників нагороджено грамотами та подарунками .
Завершила Форум пісня "Україна-це-ми", яка ще раз підкреслила значення надбань сучасних педагогів для формування державності України.
Інтерв’ю після проведеднння Форуму :
Лящук Н.Р., .вчитель географії Циганвької ЗОШ І-ІІІ ст., - «Як провести через усе життя високе звання «Вчитель»? Що для цього потрібно? - Нам сьогодні відповідь дала прекрасно організована , добре продумана форма – форум. Це згуртувало більшість педагогів району для обміну думками….».
Присяжнюк М.М , вчитель фізики Шупарської ЗОШ І-ІІст. - « На високому піднесенні ми їдемо додому.Я збагатилася предметно, методично,морально , духовно … Які талантовиті наші педагоги в Борщівському краю ! На Форумі педагогічних ідей побачила вчителя-предметника у ролі поета, прозаїка , видавця, майстра , співака, пекаря , танцюриста…».
Слободян Г.І. ,вч.географії, заступник директора з навчально-виховної роботи Пилипченської ЗОШ І-ІІ. -«Форум дав можливість підтримати творчих вчителів та молодих ініціативних педагогів в сучасному вимірі освіти .На майданчику проведення панувала свобода педагогічної думкм та поваги до неї …..»
Войцехівська С.В. , вчитель .фізики , заступник директора з навчально-виховної роботи Скала -Подільської ЗОШ І-ІІ ст.» - «Ми побачила новий креативний формат науково-методичної роботи з педагогічними кадрами . Вчителі відповідних фахів на високому рівні продемонстрували моделі власних знахідок. Завдячуючи М’ялковській О.Я , методисту РМК , у нас проходять цікаві , змістові форми роботи .Чекаємо всіх на ІІ Форумі педагогічних ідей -2017.»
|
Методист ТКІППО Гайда В.Я.
Блог ternofizik.blogspot.com
Фізика.Астрономія
Теми уроків
|
Рекомендована кількість годин
|
Фізика
|
|
7 клас
|
|
Тертя в природі й техніці. Лабораторна роботу № 9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання
|
1 год
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Взаємодія тіл». Захист проектів
|
1 год
|
Прості механізми. Момент сили
|
1 год
|
Коефіцієнт корисної дії механізмів. Лабораторна робота № 11. Визначення ККД простого механізму
|
1 год
|
8 клас
|
|
Коефіцієнт корисної дії механізмів. Лабораторна робота №10. Визначення ККД похилої площини
|
1 год
|
Розв’язування задач і вправ з теми «Кількість теплоти». Узагальнення і систематизація знань
|
1 год
|
Енергія в житті людини. Використання енергії людиною й охорона природи
|
1 год
|
Екскурсії
|
1 год
|
9 клас
|
|
Безпекою людини під час роботи з електричними приладами. Узагальнення і систематизація знань з теми «Електричний струм»
|
1 год
|
Розв’язування експериментальних задач і вправ. Узагальнення і систематизація знань з теми «Магнітне поле»
|
1 год
|
Ядерна енергетика. Розвиток ядерної енергетики в Україні. Екологічні проблеми ядерної енергетики
|
1 год
|
Віртуальна екскурсія на тему «Ядерна енергетика та сучасні проблеми екології»
|
1 год
|
10 клас, рівень стандарту
|
|
Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань з теми «Властивості газів, рідин, твердих тіл»
|
1 год
|
Розв’язування задач. Узагальнення та систематизація знань з теми «Молекулярна фізика й термодинаміка»
|
1 год
|
Будова і властивості твердих тіл. Кристалічні й аморфні тіла.Рідкі кристали та їх властивості. Полімери: їхні властивості та застосування
|
1 год
|
Тривалість лабораторного практикуму зменшити на 1 год
|
|
10 клас,академічний рівень
|
|
Рівновага тіл. Види рівноваги тіл. Умова рівноваги тіла, що має вісь обертання. Момент сили. Центр тяжіння
|
1 год
|
Підсумковий урок з теми «Механічні коливання і хвилі». Узагальнення та систематизація знань
|
1 год
|
Розв’язування задач. Молекулярна фізика й термодинаміка
|
1 год
|
Тривалість лабораторного практикуму зменшити на 1 год
|
|
11 клас, рівень стандарту
|
|
Люмінісценція. Квантові генератори. Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла
|
1 год
|
Елементарні частинки. Загальна характеристика елементарних частинок. Узагальнення та систематизація знань з теми «Атомна та ядерна фізика»
|
1 год
|
Тривалість лабораторного практикуму зменшити на 1 год
|
|
Узагальнююче заняття. Фізика й науково-технічний процес
|
1 год
|
11 клас,академічний рівень
|
|
Квантові генератори та їх застосування. Принцип дії квантових генераторів. Узагальнення та систематизація знань з теми «Хвильова і квантова оптика»
|
1 год
|
Спектральний аналіз та його застосування. Рентгенівське випромінювання. Застосування рентгенівського випромінювання в науці, техніці, медицині, на виробництві
|
1 год
|
Тривалість лабораторного практикуму зменшити на 1 год
|
|
Узагальнююче заняття «Фізика й науково-технічний процес»
|
1 год
|
Астрономія 11 клас
|
|
Наша Галактика. Світ галактик. Квазари
|
1 год
|
Проблеми космології. Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження і розвиток Всесвіту. Життя у Всесвіті. Підсумки вивчення курсу астрономії
|
1 год
|
Методист Гайда В.Я.
|
5 лютого 2016р.відбудеться Форум педагогічних ідей.
Для участі в роботі Форуму запрошуються вчителі фізики , астрономії , географії , економіки.
Місце проведення Форуму Борщівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
(актовий зал , ІІІ поверх).
Початок роботи : о 9.30 год.
|
Щиро вітаю Вас і Ваші родини із світлими зимовими святами:
Новим роком та Різдвом Христовим!
Бажаю Вам міцного здоров’я, щастя, добра і злагоди, здійснення всіх особистих бажань, мрій та задумів.Нехай Новий рік принесе Вам добробут, благополуччя, родинне тепло, шану та любов від рідних та близьких Вам людей.А осяяна Різдвяна Зоря обдарує добрим настроєм , впевненістю та вірою в майбутнє.
Щасливого Нового року та веселого Різдва!
|
« Немає нічого , що не долалось би працею….»
( Народна мудрість )
З 21 грудня - 26 грудня 2015р.у загальноосвтніх школах району пройшов «Тиждень наставника»( одна із форм методичної роботи з вчителями фізики , астрономії , географії , економіки). Вчителі фізики і географії Гогусь Г.Д. ( вчитель географії Олексинська ЗОШ І-ІІст.), Сороківська С.П. (вчитель фізики Озерянська ЗОШ І-ІІІст.), Марущак Р.І (вчитель географії Гуштинська ЗОШ І-ІІ ст.), Нусь А.А. (вчитель фізики Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІст.), Семаник В.Я ( вчитель фізики Вовковецька ЗОШ І-ІІ ст.)… мали змогу глибше почерпнути наукові основи педагогічних ідей Сухомлинського В.О. , Макаренка А.С., Ушинського Г.Д., через відвідані уроки , позакласні заходи , тренінги , консиліуми …У творчій майстерні « Я роблю це так» вчителі - наставники Кулик І. В. ( Олексинська ЗОШ І-ІІ ст), Долинська К.Й ( Гуштинська ЗОШ І-ІІ ст), Слобода О.Є. ( Озеянська ЗОШ І-ІІІст., на світлині ), Терлецька Г.Т.( Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІст., на свтлині ), Довганюк М.В.( Вовковецька ЗОШ І-ІІст.) продемонстрували високий професіоналізм , твочий підхід , велику палітру ефективних форм , методів, принципів для використання у навчально-виховній діяльності. В рамках «Тижня наставника» вміло були поєднані - Довіра, Доброзичливість , Щирість, Взаємоповага ….. |
Сучасний урок, якісний урок , якісна освіта – це питання постійного розгляду на засіданнях «Школи молодого вчителя» педагогів освітньої галузі «Природознавство» ( « Фізика» , «Астрономія», «Географія»,
« Економіка»). Реалізацію авторських напрацювань « Мій кращий урок місяця» , представили молоді педагоги загальноосвітній шкіл району. Цікаві фоми , методи , принципи , прийоми на уроках продемонстрували Кулачук М.В.( Вільховецька ЗОШ І-ІІ ст.), Лопатнюк Н.В.( Заліська ЗОШ І-ІІст.), Григорчук Г.В.(Дністровська ЗОШ І-ІІ ст ), Андрусик У.І.
( Вовковецька ЗОШ І-ІІ ст.), Олійник М.В.( Вигодська ЗОШ І-ІІІст.), Марущак Р.І.( Гуштинська ЗОШ І-ІІ ст ).Творчо застосував сучасні прогресивні педагогічні технології, цікаві методичні знахідки , індивідуальну траєкторію планування уроку автор - Семаник В.Я.( вчитель фізики Вовковецька ЗОШ І-ІІст., на світлині) ,вчителя-предметника нагороджено дипломом за педагогічий здобуток .
|
Минуле належить історії , майбутнє - це таємниця, а ця мить подарунок .Ось чому цю мить називають сьогоденням . «Моя педагогічна позиція на …..» саме така тема інтернет-спілкування ( одна із форм методичної роботи з педагогами ) відбулася з вчителями фізики , астрономії , географії , економіки методиста комунальної установи « Борщівський районний методичний кабінет» М’ялковської О.Я. В даному проекті взяло участь понад 40 вчителів- предметників. Педагогічна позиця на :
1. Профільну освіту як модель майбутнього….
2.Створення освітянського благодійного фонду .
3 Якісну освіту через реалізацію варіативної складової.
4.Трансформацію нових ідей (зарубіжний досвід)
отримали найвищий рейтинг у шестибальній шкалі системи .
Заслуговують на увагу коментарі Солтицького В.М.(вчитель фізики Бабинецької ЗОШ І-ІІ ст ), Войцехівської С.В.(вчитель фізики Скала-Подільської ЗОШ І-ІІІст .), Ляшук Н.Р.( вчитель географії Циганської ЗОШ І-ІІІст.) , Полянської М.М.( вчитель фізики Іване –Пустенської ЗОШ І-ІІІст) і Замбриборщ В.Г.( вчитель географії Іване-Пустенської ЗОШ І-ІІІ ст.) (на світлині сайту )
|
29 листопада 2015р відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з астрономії . В ІІ етапі олімпіади взяли участь 27 учнів 10-11 класів навчальних закладів району.Представництво учнів за класами розподілилося так :
►10 клас -12 учнів, ►11 клас-15 учнів.
Відповідно до рейтингової шкали найбільшу кількість балів отримали команди з Борщівської ЗОШ І-ІІІст.№1(керівник команди –вчитель фізики Доскочинська С.В.), Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст №3 (керівник команди –вчитель фізики Ангеловська А.В. ),Стрілковецької ЗОШ І-ІІІст. (керівник команди –вчитель фізики Драпак Л.С. )(на світлині).
|
|
|