П`ятниця, 10.01.2025, 12:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителів фізики Борщівщини

Меню сайту
Категорії розділу
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

У категорії матеріалів: 159
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 15 16 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

06.04.2016р в загальноосвітніх школах району відбувся щорічний Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня-2016». Конкурс “Левеня” запросив  всіх бажаючих учнів 7-11 класів, які цікавляться фізикою, тих, хто любить думати і спостерігати , змагатися і перемагати,  ще раз перевірити свої вміння застосовувати знання на практиці , відчути  радість успіху, увійти до складу єдиної команди школярів з різних куточків України, яких об’єднує найцікавіша наука про природу – ФІЗИКА. На свтлині проведення конкурсу  у Вовковецькій ЗОШ І-ІІ ст.Результаи  учнівського фізичного конкурсу  «Левеня-2016» будуть розміщені http://levenia.com.ua/sample-page/documentation/.

Мої статті | Переглядів: 382 | Додав: admin | Дата: 08.04.2016 | Коментарі (0)

Пошук  шляхів підвищення  якості безперервного навчання  педагогічних працівників, розвиток педагогічної  майстерності,  формування навичок науково-дослідницької роботи – пріоритетні завдання  творчої групи вчителів фізики  та астрономії,   засідання якої відбулося  01 квітня 2016року у комунальній установі «Борщівський РМК» на тему « Роль і місце фізичного експерименту у формуванні знань, умінь  і навичок учнів».Реалізація поставленої мети відбувалася  через вирішення наступних питань,  презентованих вчителями-предметниками :

  -Акивізація пізнавальної діяльності учнів  за допомогою фізичного експерименту(Бандура О.П.,вчитель фізики Пилипченської ЗОШ І-ІІ ст.),

  -Фізичний експеримент  та його роль при вивченні  фізики (Свинарчин В.М., вчитель фізики Олексинської ЗОШ І-ІІ ст.),

  -Шкільний  фізичний експеримент  як засіб формування дослідницьких умінь і навичок (Волошин В.С., вчитель фізики Бурдяківської ЗОШ І-ІІ ст.).

    З  досвідом роботи «Використання дослідницьких задач та фізичного експерименту  на уроках фізики» поділилася Ангеловська А.В., вчитель фізики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3.На засіданні обговорено статті  фахових видань з даної  проблеми.Завершила роботу засідання   дискусійна трибуна «Що робить вчителя сучасним?».Членами творчої групи підготовлені методичні рекомендації вчителям  фізики та астрономії загальноосвітніх шкіл району.

   

 

 

 

Мої статті | Переглядів: 378 | Додав: admin | Дата: 08.04.2016 | Коментарі (0)

   Удосконалення професійної майстерності  педагогів – одне із важливих завдань методичної роботи з пелагогічними кадрами . Форми  методичної    роботи  з  учителями  фізики,  астрономії, географії та економіки  району, що постійно оновлюються  методистом  РМК   М’ялковською О.Я., спрямовані   на потреби і зміни в освітянській галузі,  вирішення  актуальних педагогічних проблем,  обговорення стратегій організації  сучасного освітнього простору та підпорядковані  єдиній науково –методичній проблемі, над якою працюють  педагоги  відповідних фахів.  З  метою  колективного вивчення,  обговорення та поширення спадщини класиків світової педагогіки -  Макаренка, Сухомлинського,  Ушинського, Ващенка  -   28 березня 2016року   на базі комунальної установи «Борщівський РМК»  в режимі онлайн   відбулися  педагогічні читання   як  ефективна   форма  науково-методичної роботи  з педагогічними кадрами .

           Програмою педагогічних читань з теми  «Гуманна педагогіка – шлях до душі дитини» (за працями  видатних педагогів ) охоплено широкий спектр питань,  які підготували  Ситник І.М., вчитель фізики  Гуштинської ЗОШ І-ІІ ст. («Патріотичне виховання - це сфера духовного життя» ( В.О. Сухомлинський ),  Бугера О.С., вчитель географії та  економіки   Кривченської ЗОШ І-ІІІст. («Філософія педагогіки К.Д.Ушинського і нова реальність»),  Волошин В.С.,вчитель фізики  Бурдяківської ЗОШ І-ІІ ст.( « Єдність виховання  і життя»( за працями А.С.Макаренка),   Корчак С.С., вчитель географії  Гермаківської ЗОШ І-ІІІ ст. («Педагогічна спадщина  Г.Г. Ващенка –скарб українського  народу»).                       

              У своїх доповідях вчителі –предметники   через    погляди   геніїв  педагогічної  науки  змістовно висвітили  актуальні  питання  щодо  системи національного   виховання, методів навчання,  ролі  колективу  як  важливої умови  і засобу  виховання,  втілення  взаємоз’язку  навчання і продуктивної праці,  значення  ціннісних  орієнтирів  у духовному  житті тощо.

              Учасники  педагогічних читань  – вчителі  фізики , астроомії , географії та  економіки,  опрацювавши  матеріали в інтернетресурсному режимі сайту,   надіслали  коментарі, зауваження,  пропозиції доповідачам  заходу.   За результатами педагогічних читань схвалено резолюцію.  Матеріали розмішені на сайтах  учителів фізики ,географії  Борщівщини.   

 

 

 

Мої статті | Переглядів: 452 | Додав: admin | Дата: 01.04.2016 | Коментарі (0)

 

 
  1

 

УКРАЇНА

БОРЩІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

НАКАЗ

 

14 березня 2016 року                                    м.Борщів                                           № 58-агд

 

Про закінчення 2015/2016 навчального року

та проведення державної підсумкової

атестації учнів (вихованців) у загально-

освітніх навчальних закладах району

 

 

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 року № 1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України  14 лютого 2015 року за номером № 157/26602, наказів Міністерства освіти і науки України від 16.09.2015 року № 940 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році», від 08.10.2015 року      № 1050 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 вересня 2015 року № 940, від 08.02.2016 року № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до  проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році», наказу департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 11.03.2016 року № 80 «Про закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації  учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах області», наказу відділу освіти райдержадміністрації від 17.08.2015 року № 180-агд «Про погодження структури 2015/2016 навчального року», з метою забезпечення організованого закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів

 

Н А К А З У Ю:

 

1. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів району:

1) провести з 12 по 21 травня 2016 року державну підсумкову атестацію учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з трьох предметів;

2) провести з 01 по 08 червня 2016 року державну підсумкову атестацію учнів    9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з трьох предметів.

            3) провести державну підсумкову атестацію учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з трьох предметів:

- 05 травня 2016 року з української мови у формі зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах проведення тестування;

- 11 травня 2016 року з математики або 13 травня 2016 року з історії України  у формі зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах проведення тестування;

- 20 травня 2016 року з іноземної мови в навчальних закладах;

            4) провести державну підсумкову атестацію для осіб, які отримують загальну середню освіту екстерном, у терміни, визначені для випускників 9-х, 11-х  класів загальноосвітніх навчальних закладів;

            5) дозволити учням 4-х, 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, проходити атестацію з мови навчання за заявою батьків (одного з батьків) або осіб, які їх замінюють, та рішенням педагогічної ради;

            6) провести свято «Останній дзвоник» у загальноосвітніх навчальних закладах району 27 або 28 травня, 31 травня 2016 року;

            7) вручити документи про освіту випускникам 11-х класів – 28 або 29 травня, 9-х класів – 10 або 11 червня 2016 року;

            8)  до 11 червня 2016 року забезпечити контроль за виконанням пп. 1-7 цього наказу, належну організацію закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації;

            9) вжити заходів щодо виконання навчальних планів і програм закладами освіти, які призупиняли навчальний процес через епідеміологічну ситуацію до 31 травня 2016 року;

            10) забезпечити інформування батьків, учнів випускних класів, громадськості з питань закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації до 10 квітня 2016 року

            11) оформити до 20 квітня 2016 року в кожному навчальному закладі відповідні інформаційні стенди, на яких розмістити номери телефонів "гарячої лінії" департаменту освіти і науки облдержадміністрації: (0352) 52-21-14, 52-24-63, відділу освіти райдержадміністрації (03541) 2-16-93, 2-33-89;

            12) заборонити працівникам навчальних закладів збирати кошти на проведення урочистостей, подарунки навчальним закладам, педагогічним працівникам тощо.

            13) з метою організованого проведення державної підсумкової атестації з української мови,  історії України у формі зовнішнього незалежного оцінювання на базі Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, у якій розташований пункт тестування;

            14) забезпечити 05 та 13 травня 2016 року підвезення випускників 11-х класів до пункту тестування та у зворотному напрямі в дні проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання;

2. Директору Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 (Смикова Л.В.) внести відповідні зміни до режиму роботи Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1,  в якому розташований пункт тестування 05 та 13 травня 2016 року.

            3. Головному спеціалісту відділу освіти райдержадміністрації (Паламарчук Л.Л.) сформувати апеляційні комісії з предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація у закладах освіти району   до 31 березня 2016 року;

            4. Комунальній установі «Борщівський районний методичний кабінет»            (Король О.Є.):

            1) провести інструктивну нараду для методистів, заступників директорів з навчально-виховної роботи  закладів освіти району з питань закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації (березень - квітень 2016 року);

            2) надавати методичну допомогу керівникам загальноосвітніх навчальних закладів з питань закінчення 2015/2016 навчального року та проведення державної підсумкової атестації до 12 червня 2016 року;

            3) узагальнити інформацію щодо проведення свята "Останній дзвоник" та урочистого вручення документів про освіту випускникам 9-х та 11-х класів  загальноосвітніх навчальних закладів району. 

            5. Контроль за виконанням   наказу залишаю за собою.

 

 

Начальник  відділу освіти

райдержадміністрації                                                                                Р.М.КРАСОВСЬКИЙ

 

Паламарчук

Мої статті | Переглядів: 436 | Додав: admin | Дата: 23.03.2016 | Коментарі (0)

       Ми живемо у глобалізованому світі, де  знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному житті. Спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набувають усе більшого значення.

На сьогодні більше 85% всіх наукових праць, видань друкуються англійською мовою. Робоча мова  під час проведення  різного рівня освітянських заходів - англійська.  Більшість країн, з якими Україна співпрацює, мають одну із  державних мов – англійську. Тому, враховуючи роль англійської мови  як мови міжнародного спілкування, Президент України проголосив 2016 рік Роком англійської мови в Україні.

У рамках відзначення Року англійської мови  у Вовковецькій ЗОШ  І-ІІ  ст. (директор - Довганюк Є.П., заступник - Стасюк Н.М.) вчителями - фізики Симаником В. Я. та  англійської мови - Левчак О. Р. 21 березня 2016 року був проведений бінарний  урок на тему: «Фізики-винахідники та їх винаходи» (9кл.). Урок проходив у англомовному діалозі, зміна видів навчальної діяльності стимулювала школярів  до творчої праці, на етапах навчального заняття   були  вдало використані  міжпредметні зв’язки (фізика  -  англійська мова). Процес навчання і учіння  проведено в комплексі: дев’ятикласники  вміло використовували технічну лексику для  пояснення  суті фізичних законів, гіпотез (Brain storming), розв’язували різнорівневі завдання, переглядали та аналізували документальний фільм «Nicola Tesla», вирішували пошукові та проблемні завдання, які підготували в проекті «Українські винахідники», складали власні діалоги та обговорювали недоліки,  переваги  глобальних питань фізичної науки (Vocabulary).  Добре продумана педагогами структура уроку  дозволила  створити атмосферу співпраці «Вчитель –Учень»,  результат  якої втілився  в якісне знання навчального матеріалу. Під час  обговорення  уроку  вчитель фізики Симаник В.Я.. поділився своїми ідеями, пропозиціями, прикладами бінарних уроків  із  авторського     методичного   посібника .

 

Мої статті | Переглядів: 419 | Додав: admin | Дата: 22.03.2016 | Коментарі (0)

     16 березня  2016р.  в комунальній  установі  «Борщівський РМК» проведено педагогічний марафон « Нові стандарти освіти:  реалії та перспективи»(форма методичної роботи з педагогічними кадрами). Онлайн діалог, проведений методистом комунальної установи «Борщівський РМК» (М’ялковська О.Я.),  дав   можливість  педагогам освітньої галузі  «Природознавство» ( «Фізика», «Географія»)  висловити власне  бачення та знайти відповідь на актуальні  питання  освітянської галузі. В панорамному  погляді   взяло участь понад 20 вчителів відповідних фахів . Предметом  обговорення були  питання:

     - перспективи  створення опорних шкіл,

     -  конкурси  підручників - 2016,

     -  особливості викладання предметів у 8кл.(за новою програмою),

     -  елективні курси у навчальному плані, 

     -  розвантаження  навчальних  програм, 

     -  роль педагога в  новостворених територіальних громадах(правовий  аспект),

     -  участь школярів у міжнародних дослідженнях якості освіти «PISA-  2018».

        Пропозиції, зауваження, коментарі  педагогів району   були  умотивовані, аргументовані, відповідали вимогам  сьогодення..Очікуваних позитивних  змін  чекають  освітяни Борщівщини в «Освітніх реформи 2016-2020рр.», які були озвучені на експертній зустрічі  за участю заступника МОН  України Павла Хобзея.

        

     

Мої статті | Переглядів: 413 | Додав: admin | Дата: 21.03.2016 | Коментарі (0)

28 березня 2016р., в режимі on-line , відбудуться  Педагогічні читання .

Матеріали виступів  для  педагогічних читань  будуть розміщені  на сайтах :

- вчителів фізики Борщівщини (fizikabor.ucoz.ua),

-вчителів географії Борщівщини(bor-geo.at.ua) -

(«Методичний портал»,  розділ «Структура методичної роботи ).

Мої статті | Переглядів: 387 | Додав: admin | Дата: 17.03.2016 | Коментарі (0)

31 березня  2016р. відбудеться районний семінар –практикум  вчителів  фізики та астрономії «Формування національно –патріотичного  виховання на уроках фізики   та в позакласній роботі».

        На семінар запрошуються вчителі фізики та астрономії.

Початок роботи семінару о  9.00. в приміщенні Борщівської ЗОШ І-ІІІст.№1

( кабінет  фізики).

Мої статті | Переглядів: 411 | Додав: admin | Дата: 17.03.2016 | Коментарі (0)

     Важливим  кроком до професійного зростання  молодого спеціаліста   є системна робота Школи молодого вчителя  фізики ( одна із форм роботи з педагогічними  кадрами ),  яка продовжила свою роботу  3 березня 2016р. в  Озерянській ЗОШ І-ІІІ ст. Молодих педагогів із шкіл району дружелюбно   зустріли - Афанасьєва М.Й.( директор  школи ) , Слободян  О.Є .(заступник  директора ),  саме  у цьому закладі перші кроки  до вершин педагогічної майстерності  здолає молодий фахівець - фізик  Сороківська Н.П .-  вчитель за  покликанням душі. Молодий  педагог  даної школи запросила  колег на урок  у 7 клас,  які цього навчального року розпочали подорож світом нової    науки – фізики. Відвідавши урок, учасники засідання  побачили   творчий,   нетрадиційний  підхід  до процесів навчання і учіння, де вміло   здійснено ранжування   методів,  прийомів і принципів  викладання. В рамках проведення Школи молодого вчителя фізики, Нусь А.А.( Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ст.), Б’ялковська Л.М.(Латковецька ЗОШ І-ІІ ст.) ефективно  представли  варіанти форм роботи з учнями  на уроці (для повторення програмованого  матеріалу за новим підручником  для семикласників) у грі-тренінг  «Камертон».    Відеофрагмент проведеного  інтегрованого уроку "Фізика" +"Укранська література" у Вовковецькій ЗОШ І-ІІ ст.(Семаник В.Я.,  автор методичної розробки  , педагог нового покоління), продемонстрував  яскравий міжпредметний зв’язок  фізичного підходу до викладання предмету  у взаємозв’язку  з  українською  поезією. Методичну панораму  «Повторення   як необхідна складова  навчального матеріалу»  презентували: М’ялковська О.Я., методист з фізики комунальної установи «Борщівський РМК» та Драпак Л.С., вчитель фізики Більче-Золотецької ЗОШ І-ІІІ ст.,  керівник Школи молодого вчителя, які  сконцентрували  увагу  педагогів  на  основні вимоги до організації повторення  -  поточного, періодичного та  початку року;  ретельний добір і планування матеріалу; зв’язок, органічне  сполучення  окремих видів повторення.  Вміле поєднання всіх видів діяльності  на практичній та теоретичній частинах   заняття  збагатило  вчителів   новими ідеями,  запалило вогнище  в очах початківців  освітянської ниви  для  творчості  в ім’я  майбутнього  України.  Успішних  стартів тобі,  Молодий Педагог!

Мої статті | Переглядів: 459 | Додав: admin | Дата: 11.03.2016 | Коментарі (0)

Мої статті | Переглядів: 395 | Додав: admin | Дата: 04.03.2016 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Зробити безкоштовний сайт з uCoz