Зміст навчального матеріалу з фізики дає можливість реалізувати наскрізні змістові лінії, які формують ціннісні й світоглядні якості школярів, що визначають їх поведінку в життєвих ситуаціях. Ці соціально значущі теми сприяють розвитку в учнів здатності застосовувати набуті знання та формують уявлення про суспільство і фізичну картину світу в цілому.
Вважаю актуальною тему інтернет-конференції. Завдання школи сьогодні підготувати дітей до життя. Не кожен стане фізиком, але життєві компетентності повинні мати всі. Поняття "Наскрізні змістові лінії" запроваджене для формування ключових компетентностей Нової української школи. Реалізація наскрізних змістовних ліній не передбачає розширення чи поглиблення навчального матеріалу, але потребує посилення уваги до певних його аспектів. Провідні ідеї, на які спрямовані наскрізні змістовну лінії,втілюються у навчанні як у теоретичному змісті курсу, так і В практичній діяльності учнів, під час розв'язування завдання із реальними даними ,виконання навчальних проектів роботи з різними джерелами інформації, в позаурочний час реалізується під час тематичних тижнів, участі в конкурсах. Сучасному вчителеві необхідне нестандартне мислення, уміння влаштуватися до швидких змін умов життя, а також створити умови які б дозволили учням досягнути очікуваних результатів навчання.
Ідея освітніх змін очевидна – це перехід від школи знань до школи компетентностей, які в нерозривному зв'язку включають знання, уміння та ціннісне ставлення. Успіх інноваційних змін, у першу чергу залежить від учителя, його творчого потенціалу, безперервної самоосвіти, активної життєвої позиції. Якщо сучасний вчитель фізики у процесі навчання шкільного курсу акцентує увагу на зв'язок фізики з життям, то він викликає у дітей інтерес до навчання, досягає формування таких важливих рис характеру як послідовність у роботі, наполегливість, акуратність, увага, критичне ставлення до своєї роботи й роботи своїх товаришів, чесність, колективізм, любов до праці, культуру письма й усної мови.
Питання, які розглядаються на конференції є досить важливими для вчителя. Адже концепції реформування української школи закладає докорінно нові підходи до освітнього процесу. Завдання вчителя, на мою думку, зуміти відійти від традиційних методик простого передавання знань. Тому такі освітні конференції дають можливість ознайомитися з новими методами, які є ефективними в сучасній школі. Чим швидше ми переорієтуємо нашу роботу, тим ефективними буде її результат.
Наскрізні змістові лінії відбивають провідні соціально й особистісно значущі ідеї, що послідовно розкриваються у процесі навчання і виховання учнів. Наскрізні змістові лінії є засобом інтеграції навчального змісту, корелюються з ключовими компетентностями, опанування яких забезпечує формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях.