Понеділок, 06.05.2024, 10:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителів фізики Борщівщини

Меню сайту
Категорії розділу
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 159
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 15 16 »

       14 березня 2017 року підбито творчі підсумки методичної діяльності в «Педагогічній майстерні»(одна із форм роботи з педагогічними кадрами для вчителів фізики, астрономії, географії та економіки ).Педагогічні думки сучасного вчителя: Теорія.Досвід .Практика… цікаво і ефективно презентовані педагогічними працівниками, відповідних фахів, за допомогою нетрадиційних типів і видів навчальних занять з предметів , які викладають.Власний творчий потенціал нових форм, методів, принципів навчання вміло представили Вавринець А.Л.(вч. географії Борщівської ЗОШ І-ІІІст. № 3), Борщівський В.С. ( вч.географії Борщівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1), Бандура О.П.(вч. фізики Пилипченської ЗОШ І-ІІст.), Лопатнюк Н.В.(вч. географії Заліської ЗОШ І-ІІ ст.) , Бугера О.С.(вч.географії Кривченської ЗОШ І-ІІІст.), Щур Л.М.(вч.географії Королівської ЗОШ І-ІІІст.), Симаник В.Я.(вч.фізики Вовковецької ЗОШ І-ІІст). Сходинка в «Педагогічній майстерні» - « Досівд –джерело творчості» завершила свою роботу для вчителів –предметників чергового циклу атестації ( по ЗОШ).

Мої статті | Переглядів: 451 | Додав: admin | Дата: 24.03.2017 | Коментарі (0)

Відповідно до структури методичної роботи з вчителями фізики і астрономії , географії та астрономії на 2016-2017н.р. 24 лютого 2017 року на порталах http://fizikabor.ucoz.ua, http://bor-geo.at.ua відбулися педагогічні читання "Вічні цінності - фундамент життя "Матеріали для педагогічних читань підготували : «Вічні цінності» у творах видатних педагогів( М’ялковська О.Я, методист з фізики , географії комунальної установи «Борщівський РМК», «Християнські цінності у духовно-моральному вихованні школярів» (Стасюк Д.І.,директор, вчитель фізики Сков’ятинської ЗОШ І-ІІ ступенів ), «Цінність –це шлях, який ми вибираємо» (Слободян Г.І., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель географії Пилипченської ЗОШ І-ІІступенів), « Вічні цінності» крізь парадигми сучасності» (Зуляк Г.В., вчитель географії та економіки Гермаківської ЗОШ І-ІІІст.), «Музика, що звучатиме вічно…»( роздуми –есе)( Кійовська О.М., вчитель фізики Циганської ЗОШ І-ІІІ ст.). В системі он-лайн проведено дак-опитування «Філософія і мораль», в якому взяли участь учні загальноосвітніх шкіл району.

 

 

 

 

 

Мої статті | Переглядів: 357 | Додав: admin | Дата: 23.03.2017 | Коментарі (0)

Вчителям фізики

 

 

З 20 березня по 14 квітня проходить ІІ етап конкурсного відбору електронних версій оригінал-макетів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. На Репозитарії навчальних матеріалів розміщено 185 проектів підручників, з якими можуть ознайомитися представники педагогічних колективів, – повідомляє прес-служба ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

До системи Репозитарію наразі надано доступ більш ніж 16 000 загальноосвітнім навчальним закладам, 700 управлінням освіти різного рівня та відкрито реєстрацію вчителів за адресою http://www.repository.imzo.gov.ua/

Особливість цьогорічного конкурсного відбору підручників полягає в прозорому доступі кожного користувача системи repository.imzo.gov.ua через особисті кабінети, створеної на базі ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Комунікація та підтвердження дій у системі здійснюватиметься шляхом sms- та e-mail-повідомлень.

Також технічна підтримка надаватиметься за телефонами «гарячої лінії» та сервісу «онлайн-консультант» на сторінках Репозитарію. З покроковою інструкцією використання системи можна ознайомитися на офіційному Youtube-каналі Репозитарію навчальних матеріалів. https://www.youtube.com/channel/UCBd8zcJ9g3WAugRrD1NsjuQ

Дані про хід конкурсного відбору електронних версій оригінал-макетів підручників 9 класу розміщуватимуться на офіційному веб-сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та на сайті Репозитарію.

 

Мої статті | Переглядів: 428 | Додав: admin | Дата: 22.03.2017 | Коментарі (0)

.Лист  МОН  від 13.03.2017р. №1/9-149 "Про проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах, у 2016/2017 навчальному році" розміщений на "Методичному порталі" (розділ " Нормативні документи" ) цього сайту .

Мої статті | Переглядів: 434 | Додав: admin | Дата: 21.03.2017 | Коментарі (0)

 7 лютого 2017р. у Борщівській ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 для учнів 11 класу проведено фізичну конференцію на тему:  «Електромагнітні хвилі. Вплив електромагнітного випромінювання». 

Конференція стала платформою для обговорення та дискусії актуальних питань фізичної науки. Цікавою за змістом була матриця проектів одинадцятикласників :

- «Електрозв’язок: радіозв’язок, цифрове радіо»(Ротко С., Маковська К.)

- «Електрозв’язок: мобільний зв'язок, супутниковий зв'язок»( Книш В.,

Гульовата Л.)

- «Радіолокація, Ефект Доплера,Стелс-технологія.»(ВолодькоВ., Гордієнко В.

- « Цифрове телебачення: супутникове, ефірне».(Мариненко Г.,Мариненко Е.

- « Вплив електромагнітного випромінювання».( Калуцька Ю., Гречка У.)

- « Захист від електромагнітного випромінювання». (Кучер П., Чернега А.)

Кожний учасник продемонстрував застосування теоретичних знань у практичній діяльності, обгрунтовано і доказово проведені висновки і узагальнення висвітлених тем.

Конференція підготовлена вчителем фізики (Симаник В.Я),даного закладу, пройшла на високому організаційному та науковому рівнях , які сприяють розвитку творчої особистості учнів.

Матеріали конференції опубліковані в шкільній газеті «Сузір’я»

та на сайті вчителів фізики Борщівського району.

 

Мої статті | Переглядів: 371 | Додав: admin | Дата: 15.02.2017 | Коментарі (0)

ЗНО з фізики: особливості тесту 2017 року

Тест зовнішнього незалежного оцінювання з фізики у 2017 році складається із завдань трьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності («логічні пари»), завдань відкритої форми із короткою відповіддю структурованого і неструктурованого типу.

Загальна кількість завдань тесту з фізики – 34, на виконання яких учасникам буде відведено 180 хвилин.

За вибором випускника результат виконання завдань сертифікаційної роботи може бути зарахований як державна підсумкова атестація з фізики.

Максимальна кількість тестових балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, - 56.

ФОРМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

Завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання складається з основи та чотирьох варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 20 завдань цієї форми (№1-20), що будуть оцінені в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Завдання на встановлення відповідності. Завдання складається з основи та двох стовпчиків інформації, позначених цифрами (ліворуч) і буквами (праворуч). Виконання завдання передбачає встановлення відповідності (утворення «логічних пар») між інформацією, позначеною цифрами та буквами. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання встановив відповідність і зробив позначки на перетинах рядків (цифри від 1 до 4) і колонок (букви від А до Д) у таблиці бланка відповідей А.

Тест містить 4 завдання цієї форми (№21-24), що будуть оцінені в 0, 1, 2, 3 або 4 бали: 1 бал – за кожну правильно встановлену відповідність («логічну пару»); 0 балів за будь - яку «логічну пару», якщо зроблено більше однієї позначки в рядку; 0 балів за завдання, якщо не вказано жодної правильної відповідності («логічної пари»), або відповіді на завдання не надано.

Завдання відкритої форми з короткою відповіддю

Структуроване завдання. Воно складається з основи та двох частин і передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, відповіді до кожної з частин завдання у бланку відповідей А.

Тест містить 2 завдання такої форми (№25-26), що оцінюються в 0, 1 або 2 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано обидві неправильні відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Неструктуроване завдання. Воно складається з основи та передбачає розв’язування задачі. Завдання вважається виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання, здійснивши відповідні числові розрахунки, записав, дотримуючись вимог і правил, кінцеву відповідь у бланку відповідей А.

Тест містить 8 завдань такого типу (№27-34), що оцінюються в 0 або 2 бали: 2 бали, якщо вказана правильна відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або відповіді на завдання не надано.

Розв’язання завдань у чернетці не перевіряються і до уваги не беруться.

Додаткові матеріали та обладнання під час виконання тесту з фізики не використовуються. У тестових зошитах із фізики будуть подані таблиця префіксів до одиниць SI і таблиця значень тригонометричних функцій деяких кутів.

Зміст тесту ЗНО з фізики визначений відповідно до програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики.

Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків: “Механіка”, “Молекулярна фізика та термодинаміка”, “Електродинаміка”, “Коливання і хвилі. Оптика”, “Елементи теорії відносності. Квантова фізика”, які, в свою чергу, розподілено за розділами і темами.

Метою зовнішнього незалежного оцінювання з фізики є оцінити наступні уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання:

  • встановлювати зв’язок між явищами навколишнього світу на основі знання законів фізики та фундаментальних фізичних експериментів;
  • застосовувати основні закони, правила, поняття та принципи, що вивчаються в курсі фізики середньої загальноосвітньої школи;
  • визначати загальні риси і суттєві відмінності змісту фізичних явищ та процесів, межі застосування фізичних законів;
  • використовувати теоретичні знання для розв'язування задач різного типу (якісних, розрахункових, графічних, експериментальних, комбінованих тощо);
  • складати план практичних дій щодо виконання експерименту, користуватися вимірювальними приладами, обладнанням, обробляти результати дослідження, робити висновки щодо отриманих результатів;
  • пояснювати принцип дії простих пристроїв, механізмів та вимірювальних приладів з фізичної точки зору;
  • аналізувати графіки залежностей між фізичними величинами, робити висновки;
  • правильно визначати та використовувати одиниці фізичних величин.

Радимо учасникам тестування з фізики ознайомитися з наступними матеріалами:

ативні документи ЗНО ЗНО онлайн ЗНО відповіді на тести ЗНО фізика підготовка до ЗНО пробне ЗНО програми ЗНО реєстрація на ЗНО результати ЗНО розрахунок бала ЗНО ДПА 11 клас ДПА 2016 нормативні документи ДПА

Освіта.ua
12.01.2017

 

Мої статті | Переглядів: 424 | Додав: admin | Дата: 06.02.2017 | Коментарі (0)

 

 

Вітаємо переможця  ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади  з астрономії    :

 

Боднарчука Івана   – 11 кл.,  диплом ІІІ ступеня

( Мельнице-Подільська  ЗОШ І-ІІІ )

 

Мої статті | Переглядів: 379 | Додав: admin | Дата: 03.02.2017 | Коментарі (0)

      Сучасна  освіта повинна  стати джерелом  нових ідей,  а «Нова школа» -простором освітніх можливостей . «Якісна освіта у вимірах ХХІ століття: Відкриття, Пошуки, Знахідки…» саме під таким гаслом пройшов  25 січня  2017р.  на інтернет- порталі сайтів вчителів фізики,  географії  Борщівщини    педагогічний  марафон (форма методичної роботи з педагогічними кадрами )(керівник  проекту -М’ялковська О.Я.,  методист РМК) . 

      18 педагогів із загальноосвітніх шкіл району (відповідних фахів) долучилося  до проведення  методичного заходу.  В рамках  даної тематики було  розглянуто широкий спектр освітянських питань.Велику дискусію та обговорення  викликали наступні :

 -  Проект Типового навчального плану  для учнів  10-11 класів,

 -  Застосування  методу Равіна  при вивченні  програмованого матеріалу,

 -  Чинники, які впливають  на успішність  школярів,  

 -  Опорний  заклад – перспектива освіти,

 - Запровадження кодифікації підручників,

 -  Перспектива і доцільність впровадження ЗНО з інформатики .

      В рубриці «Це цікаво» представлено  педагогічну  технологію «Корнинський метод: 100 років тому» та управлінську компетентність Сарабун Л.В. , заступника директора  з навчально-виховної роботи  Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст №1, які знайшли своє  відображення   на сторінках Всеукраїнської газети «Завуч» ( №23(593),2016).

   Нових  ідей, думок, поглядів Вам,  педагоги !

Мої статті | Переглядів: 400 | Додав: admin | Дата: 26.01.2017 | Коментарі (0)

 

 

Вітаємо переможців  ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади  з фізики  :

 

Михайліченка Віталія – 9 кл.,  диплом ІІІступеня ( Борщівська ЗОШ І-ІІІст№1),

Борейка Олексія   – 10кл.,диплом ІІІступеня (Борщівська ЗОШ І-ІІІ ст.№3)

Мої статті | Переглядів: 325 | Додав: admin | Дата: 25.01.2017 | Коментарі (0)

   

    17 січня  2017 року  на базі Борщівської  ЗОШ І-ІІІ  №1 ступенів відбулося засідання  творчої групи  вчителів фізики та астрономії.Інтеграція телекомунікаційних проектів  та електронно –програмних засобів навчання, використання хмарних технологій та технологій We2.0 у навчально-виховному  процесі, мають   стати  ключовими   напрямками   у роботі вчителя фізики та астрономії,  зазначила   у своєму виступі  М’ялковська О.Я., методист з фізики та астрономії  комунальної установи «Борщівський РМК». Ефективно  було проведено    педагогічне  плато «Основний закон  уроку»   Доскочинською  С.В.( вчитель фізики Борщівської  ЗОШ  І-ІІІст.№1) та  Ангеловською  А.В.( вчитель фізики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3).  Інструментарій   роботи  «Проект»  цікаво презентував  Ющишин О.Д.(вчитель фізики Скала –Подільської ЗОШ І-ІІ ст.). Учасники зібрання    ознайомилися  з оновленим представництвом  у мережі Internet «Віртуальні методичні кабінети» ТОКІППО  та обговорили  проект Типового навчального плану  для учнів  10-11 класів. 

 

 

 

Мої статті | Переглядів: 373 | Додав: admin | Дата: 24.01.2017 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz